baby im in love

hejhopp.
ledig dag, har spenderat den hos min kära mor! som just i skrivandes stund precis har kommit fram till miami, där hon ska vara i 17 hela dagar! har nog aldrig varit borta från mamma så länge.. igårkväll åkte hon och jag saknar henne redan! jaja, de går nog snabbt, får säkert massa fina presenter när hon kommer hem, världens bästa mammi!

ja, vad händer annars i mitt liv då? tycker att det mesta fungerar rätt bra just nu. Finns inte så jätte mycket som saknas för tillfället. skulle väl möjligtvis vara det där förbannade körkortet som jag aldrig kan få tummen ur röven och göra klart.

Ska nog börja plugga oxå, plugga upp lite betyg så att jag kan få fast jobb såsmåning om, har ju precics blivit lasad nu ju så känns inte som den är jätte bråttom egentligen.

Har inte varit ute o festat på snart 2 månader(!!!!!!!!!!!) hur sjukt låter inte det då.. första gången på massa år som jag har varit utan alkohol så länge.. men känner inte något jättte behov av det just nu så då går de finfint.

Har världens finaste babe som jag verkligen tycker om.

lite uppdatering om mitt liv.
Nu ska jag kolla på 1 bebis i minuten och säkert fälla en tår till det.. som vanligt!




puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0