ORIMLIGT!

Att två personer som har varit en del av varandras liv i 30 år, helt plötsligt inte kan prata normalt med varandra är i mina ögon och öron helt orimligt.

jag ska inte säga att jag vet hur det känns och att en av er inte har rätt att vara arg & ledsen. Men jag tycker ändå att efter nästan ett helt liv tillsammans så borde man väl ändå kunna prata med varandra som två vuxna människor ni faktiskt är.
Jag kommer aldrig att välja någons sida, det kommer jag inte inte att göra! Ni är min mamma & pappa och det som har hänt kommer inte förändra min syn på det här.
Även om det gör så jävla ont i mig att se att det inte är varandra ni ligger och håller om i soffan, som det alltid har varit innan! För det gör det, ont så in i helvete.
Men jag kan inte heller vara arg för det som har hänt, för jag vet själv att man inte kan styra över vad man känner och allt det där.

helt plötsligt försvann alla ord, alla tankar som innan snurrade runt i mig.

Jag kan inte förstå hur någon av er tänker iallafall och jag orkar snart inte med någon av er när ni ska hålla på såhär.

ska bli så jävla skönt att flytta och få vara helt själv. 1 DECEMBER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0