yeah, jag lever. lite dåå

oj herregud, det finns fan människor till allt.
orka va dig.

blev en impulsutgåång i fredags med min kära vän andreas strandberg, och som alltid blir det inte vad det borde bli.
Gud, inte ens vågat kolla mitt konto än. usch usch.

upp tidigt dagen efter, fick frukost på sängen smothie heeelt okej va? hihi.
ut mot öa för jobb hela lördagskvällen, otroligt segt men stoooorhelg så mycke pengar och det gillar vi himla starkt eftersom ja måste shoppa massa inför min lilla flytt som sker i början av december wooooh :D

och idag, upp och hoppa klockan 7, pigg som alltid nooooooot :) men denna dagen har gått med och nu ska jag kolla andra avenyn och soooova.

Imorgon är jag ledig, så jag ska pysa in till stan, vill shoppa..


puss&pill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0