jävla funderingar

ligger här i min sjukt sköna säng och tänker lite.
Det är snart 1 år sen vi tog studenten nu..
1 helt år.
Helt sjukt hur snabbt tiden har gått egentligen.. och vad har jag egentligen gjort för vettigt efter den?
försöker verkligen komma på något.
Det ända skulle väl ha varit att jag gjorde klart min praktik.
Men resten av ämnena som jag skulle plugga upp då ?
Körkortet som jag skulle ta direkt efter jag fyllde 18?
Nej inget av det har jag lyckats med.


Körkortet är på G det kan jag lova.

Men allting annat som jag skulle göra då ?
inte en ända resa.

detta måste bli ändring på.
Ska jobba röven av mig hela sommaren sen så ska jag ta mitt jävla pick och pack och fly så långt bort från jönköping det bara går.
och innan det ska jag hinna med en del saker oxå har jag tänkt.
ska ta mitt förbannade körkort, sen så ska jag bli lasad så att jag kan få komma bort från den här skitön.
Ett riktigt jobb, så jag kan få köpa en lägenhet och flytta in till stan.


Just nu känns det välldigt långt borta. allting känns så långt borta.
jag vill ha allting så fort det går. hellst nu med detsamma!

tänk om någonting kunde gå som jag ville någon jävla gång.


Nej nu ska jag sätta på fucking åmål och somna till den. lång dag imorgon, först jobb 7.30-13.30 sen match i aneby.






Kommentarer
Postat av: Nattis

Ja åker gärna med dig, ja kan flytta med dej oxå:) Kan bo på din balkong:)

2010-05-04 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0