UNDERBARA DAG

tjeeeena!

Känenr mig så glaaad idag och typ full av energi!  mamma undrar typ vad jag går på, blir så när jag har sovit för mycket, Somnade typ halv 6 imorse och vaknade ca halv 4 idag så utsövd är jag allt!

Har duschat och varit ute och lekt i snön by my self idag oxå och nu tänkte jag alldeles strax försöka få med mig mor min ut på en promenix hihi. Senare sen ska vi kolla på luftslottet som sprängdes!

 

Kom just på mig själv hur dumt det såg ut i mitt rum. Någon som kan gissa vilken min favorit färg är ? ;)



ingen kände sig sugen på att leka med mig i snön, så mamma fick ta med mig ut så jag fick rasta av mig haha!


såg visst förjävlig ut, men va inte fixad och helt nyvaken typ så jag får bjuda på det. men kolla vad djup snön är!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0