ps.

Kom på en sak till,
När jag städade innan så passade ja på att städa alla förbannade lådor jag har i min byro.
och då hittade jag en bok, som jag fick av julia på min student. En såndär bok som det står en mening typ den här
" mina visdoms ord till dig " sen så har hon fyllt i resten såhär: " Du vet ju själv jag inte kan tala med visdom eftersom jag inte fått någon visdomstand ännu. Men jag kan säga såhär iallafall, Vad som än händer så kommer du ALLTID vara min bästa vän och ha en stor plats i mitt hjärta- Vi kommer hålla ihop i evighet även om vi skiljs åt olika håll ♥ "

Blir helt jävla tom när jag läser det. Tänk allting som vi har gått igenom tillsammans julia, alla minnen vi har. Alla sommrar med dig, när vi åkte runt med mopparna och tjuvrökte. Satt på bänken nere i hamnen. alla vilda party nätter. Kan inte ens skriva alla för då skulle jag sitta här forever typ. Men tänk vad tiderna förändras snabbt utan att man ens hänger med i det.. För ett år sen var det du och jag mot världen typ..

Och nu ska du bli mamma, är så sjukt glad för din skull ska du veta! och jag kommer alltid ALLTID att finnas för dig vad som än händer ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaw :') Kommer typ tårar när jag tänker tillbaka nu me (: fy fan va härligt vi hade det! Men vi får inte glömma bort varandra för att vi jobbar och bor på olika håll :) Du vet hur mycket jag älskar dig. i vått och torrt :) Mot sommaren kan vi ägna minst lika mycket tid till varandra och leva loppan som vi gjort förr! det ska bli kul :D <3

2010-03-19 @ 23:23:09
Postat av: Julia

Aaw :') Kommer typ tårar när jag tänker tillbaka nu me (: fy fan va härligt vi hade det! Men vi får inte glömma bort varandra för att vi jobbar och bor på olika håll :) Du vet hur mycket jag älskar dig. i vått och torrt :) Mot sommaren kan vi ägna minst lika mycket tid till varandra och leva loppan som vi gjort förr! det ska bli kul :D <3

2010-03-19 @ 23:23:36
URL: http://jylialarsson.blogg.se/
Postat av: lääänn

jaa, satt typ o lipade när jag läste igenom den :')älskar dig oxååå!!!! jaa du och jag o lilla bebisen :) <3

2010-03-20 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0