åreeets första dopp i vättern, TJÄÄÄCK

hejhej, Är så jäävla trött så jag svimmar snart känns det som. Därför orkar jag inte med allt tjat just nu och
Inte får jag sova ut imorgon heller.. eftersom jag ska till farbror blå på förhör för att två idioter inte kan bete sig som folk, herregud egentligen. Undra när ni kommer växa upp alltså, äh skitsamma orkar inte lägga ner min dyrbaratid på två stycken helt efterblivna personer!

dom senaste dagarna har jaag jobbat söönder verkligen, skulle veeeeerkligen behöva sovmorgon känner jag. men det får bli på fredag för då är jag leedig!
Hoppas på feest i helgen oxå, är sjuukt sugen så att bäst för folket att dom är sugna ;)


idag så badade jag i vättern oxå, va skönt faktiskt!

Nu ska jag kolla på film och somna in till den, får bli älskade avatar!


liivet leekeeeer
puss


'

SVARTHÅRIG ELLER LJUSHÅRIG ?

Kommentarer
Postat av: Julia

vilka har nu ställt till det :P?

2010-06-21 @ 13:07:25
URL: http://jylialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0