life is a BIATCH

1. jag jobbar hela fucking helgen.
2. jag är festsugen.
3. det är varmt.
4. telenor suger och kan stoppa upp någonting på ett ställe som inte är skönt!
5. min telefon har bestämt sig för att inte fungera mera.
6. Är röksugen men har typ bara 2 cigg kvar och måste spara tills imorgon,
7. är fast på en äcklig ö och har panik typ.
8. mamma och pappa är ute och röjjer sönder idag, medans jag måste vara hemma för att jag jobbar HELA HELGEN BLABLABLABLA.
9. måste fan byta påslakan innan jag ska sova.
10. kommer inte kunna sova bara för att jag är på så jävla dåligt humör och för att jag sov till typ 1 idag.
11. har laddat ner 2 filmer, beck bla som vägrar funka!!!


jaa livet suger lite. Hoppas jag vaknar upp på rätt sida imorgon och att det är bättre väder. Inte för att det är dåligt direkt, men det är fan äckligt varmt. Typ 40 grader i skuggan, INTE OKEEJJJ!!


okej nu ska jag sluta klaga på livet och låtsas att livet leker. funderar på att halsa min vodkaflaska som står så fint och snällt och bara väntar på att få bli uppdrucken. vad tycks om det? låter itne det underbart,.,


HEJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0