MLIIIIIIIIIII

haalloo,
ska försöka bli mig själv nu igen!
har varit helt off senaste månaden typ, men nu får det räcka med det, för den människan jag har varit har skrämt mig något sjukt.
men ahh ;) here i am iaf.

har varit istan en sväng idag.
Träffade julia som ja inte har träffat på jagvetintehur länge. fick julklapp av henne. taack pluttiisss (L)
Har typ precis kommit hem nu, sitter och försöker tina upp. HELVETE VAD kallt det är ute eller ?  seriöst sommar nu tack ? :D
aja whateverrrrrrrrrr.
imon ska jag jobba. de blir nice! saknar nils. jobba är typ det ända jag gör nu förtiden. nolifer.
i helgen blir det kanske bio med baby. hoppas på det för jag vill se avatar, den är döbra eller ? :)


bild från när jag och julia va på model lab i gbg. sjukt rolig helg hade vi där ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0