jag skrattar.

Åt mig själv just nu, har just precis i skrivandes stund insett hur tragisk jag är. Alina med haha. Vi sitter och taggar sönder fest här, iof är det ju lill-lördag idag. Men ändå! på fredag så ska vi ut och ha rååligt!
Sitter även just i denna stund och målar mina naglar, halva svarta och halva råsa ?
samtidigt som jag camar med min kära syster:) du är så ful <3  haha gräv ner mig.

Imorgon så ska ajg först ha en välförtjänt sovis, va ett tag sen det. söndags med andra ord.. eller måndags va det kanske. whatever, måste sova ut iaf ;)
Sen ska jag bege mig mot gränna och böka buss/tåg biljetter till stoockhoolm ;)
Sen vidare in mot staden och möta alina och shoppa sönder med henne. FÅTT LÖN IDAG JU (L)

Sen ska jag träffa D och umgås med honom.

På fredag förmiddag blir det körskolan hela dagen oxå! ska fan ha det där jävla kortet så snart som möjligt alltså.
känner mig as taggad för att bara plugga nu!

sen blir det utgång later :D

och jobb på lördag och söndag!
På måndag börjar mitt vik oxå, bir skönt att få lite rutiner ang jobbet alltså, med fasta tider och framförallt fast lön ;)




BYE !  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0