it's sunday baby!

heej baby.

Det är söndag, och jag är verkligen helt slut! Aldrig mer ska jag dricka dagen innan jag ska börja jobba klockan 7, man lär sig av sina misstag inte sant?
nog om det.

har jobbat även idag, somnade jätte tidigt igår så jag va nästan pigg idag när jag vaknade. Nästan!
Men när man väl har kommit bort dit så brukar det gå bra.
Ska jobba imorgon också, Sen äntligen är jag ledig, iallafall i en dag!
På torsdag ska jag ha möte med chefen om mitt schema och lönen osv! månadslöön nu ju. i like it mycket!

Är ledig hela helgen sen och det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag sätta på vänner som vanligt!
godnatt folket.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0