TORSDAG.

helt seriöst, jag va nyss med om en nära döden upplevelse!
Helt plötsligt fick jag så jävla panik ont i magen, har aldrig haft så ont tidigare, känndes verkligen som jag skulle dö ett tag allvarligt talat.
Men det försvann sen!
Satt och kollade på vinterspelen och då var min gamla favorit från gladiatorerna om ni kommer ihåg det?  PLEXUS! haha dom skulle göra någon hinderbana på skidor och fyfan vad roligt det var haha helt sinnes.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen kolla på paradise hotell, veet att jag är efter och att det redan är slut och så. Men jag hade inte riktigt tid att kolla när det var innan så jag har börjat titta nu. Kollar mest för att titta på stefan! DRÄGGEL.
btw så träffade jag ju på honom i stockholm förra helgen och FYFAN SÄGER JAG BARA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0