STOCKHOLM!


tjaa!
Är helt slut efter helgens tripp i stockholm.
Plus att jag inte kunde sova inatt och har jobbat idag!
Men våran lilla resa har iaf varit jätte rolig och vi har haft det sjukt bra, som ni ska få se nu på alla bilder!


Vi åkte typ kvart i 10 från jönköping, så här pigga va vi just då.  vi hann la knappt komma ut från jönköping innan vi däckade båda två!

Efter mycket omochmen hittade vi tillslut fram till hotellet där vi skulle bo. Det tog mig ca 5 minuter innan jag hade slängt ut alla kläder på golvet som alltid haha!

När vi hade kommit iordning så fixade vi oss för att utforska stan lite närmare! även här efter mycket omochmen hittade vi ner till stan, med lite hjälp av henkeboy så lyckades vi även med det. Tanken var att vi skulle festa på fredagskvällen egentligen, MEN jag va emr myssugen. Så vi gick till coop som låg precis jämte hotellet typ och köpte cola och godis istället!


Så kvällen spenderades i badkaret haha! Vi somnade väl typ runt 11 tiden haha.


På lördagen väcktes jag av nathalie.. klockan 10 typ, Frukosten på hotellet serverades mellan 7 och 11 på helgen, så ja. Det var bara till att pallra sig upp och käka god hotellfrukost.
Sen när vi hade gjort det, tog vi tunnelbanan mot gamlastan och slussen för att kolla runt lite.


Jag satt och väntade på gunvald...



Men han hade säkert annat för sig för han kom aldrig tyvärr.



Sen var det dags att göra sig iordning för fest på kvällen..


Mina tuttar växte haha.



Blev några egobilder visst. vasegåååddddd







 






jag råkade spilla ut lite dricka på golvet, som vanligt oxå ;)



Puss på nathalie








Som nästan ALLA vet, så går jag aldrig i skor med klack! tycker det är jävligt snyggt så jag köpte ett par. Dock kan jag inte gå i dem men vafan, jag får öva! gick iallafall med dom hela kvällen. Typ från 11 till halv 7 på morgonen? Fast sista boten till donken, så va det knappt att mina fötter bar mig och det var faktiskt inte för att jag hade druckigt för mycket för det hade jag inte, skötte mig på den fronten oxå! :)
Hade iaf en mycket trevlig helg i huvudstaden och snart åker vi tillbaka dit.
Vi var hemma i jkpg igen typ vid halv 7 tiden igårkväll så då åkte jag direkt hem och så kom baby sen ♥
Somnade så fort jag kom till öa sen vid halv 12 tiden och vaknade när klockan ringde halv 8 imorse, det var bara att stiga upp då och masa sig iväg till jobbet.
Nu har jag suttit typ 2 timmar och försökt att lägga upp bilder men min dator är segast i världen så det tar sin lilla tid. Nu ska jag ut och ta en cigg, sen ska jag försöka vila lite om mitt liv ska gå ihop.
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0