onsdag

hej.
är sjukt seg nu! ligger och tittar på stafetten, just nu verkar det gå rätt bra och johan olsson på andra streckan leder!
Idag har jag varit med julia en sväng. välldigt trevligt eftersom det va typ.. flera månader sen jag träffade henne sist. Min lilla tjockis hihi!
Sen skulle hon på något möte med jobbet så jag pyste hem och tog ett låångt bad, Mycket skönt det med.

Imorgon ska jag först upp kl 6 och kolla på hockey! Sen ska jag luncha med hanna&jullan, va skit länge sen jag träffade dom två oxå så det blir jätte mysigt!

ska även försöka hinna lära mig att gå i klackisar imorgon och kanske gå en sväng på a6 med sötjessica :)

Sen hoppas jag på att få träffa baby på kvällen sen <3

Nu ska jag fortsätta med att ligga i soffan som är välldigt ansträngande ;)


pettsonbabe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0