måndag baby

tjaaa!
Idag är också en såndär dag man önskar det fanns fler utav.
Igenting har varit dåligt idag, förutom att jag har haft lite ont i skallen innan när jag kom hem från jobbet. Men annars så har dagen bara gliiiiiidit förbi!

Gick upp typ halv 6 imorse, tog en kopp kaffe och en morgon cigg och kände mig skit pigg! det gör vi till en rutin för så pigg har jag aldrig varit kl 6 på månnen ;)

JÄVLAR vad snö det är ute eller. haha är typ insnöade här. va tvungen och testa hur djup snön va, så traskade rätt ut i gräsmattan och jag bara försvann ner typ. gick typ till rumpan haha :D

Nej men har en jävla överskotts energi nu. stackars mamma som måste stå ut med mig!  bäst jag går och retar henne lite nu så hon inte sommnar ifrån mig för det lär jag ju inte gra än på läääänge :D  
bajjjjheeeeeeyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0