lördag.

Vilken svordom använder du mest?   säkert fan, eller jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?   om jag börjar jobba 7 som jag oftast gör så kvart över 6 och halv 7.
Var köper du dina matvaror ifrån? coop, willys ica typ.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  vara med höhö.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en snygg bil och åka utomlands och en lägenhet.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yes.
När var senast någon stötte på dig? förra helgen kanske.
Vad åt du till middag senast?  potatisgratäng och en go köttabit!
Kan du vissla? klart jag kan.
Tittade du på tecknat när du var liten? haha jämt!
Äger du några popband t-shirts?  hm.. tror fan inte jag gör det.
När flög du senast? har aldrig gjort :$
Pratar du några andra språk?  engelska skulle det väl vara då
Har du gråtit offentligt? om jag har.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tattuering tack,
Vad har du med dig in på bion?  popcorn
Vad har du för väder? snööhelvette.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? omvårdnad med anna.
När sov du senast på golvet? haha tror det var när jag sov hos nathalie när hon bodde i tranås för ett par år sen!
Vilken är din favorit drink? REDBULL VODKA.
Gillar du din boendesituation? ne
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? det beror heltohållet på. ibland, ibland inte alls
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha alltid jag och jullan !
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 vettu.. ;)
Tror du på liv på andra planeter? haha nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?  gå och gräv ner dig!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle vara jävligt roligt, men skulle förmodligen aldrig våga eftersom jag är jävligt höjdrädd:)
Tycker du om att krama folk? ja
Äger du en digitalkamera? jaa, fast både laddaren och sladden till datorn är borta.. :/
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha min syster tycker jag är lik molly sandén! xd
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? SÅINIHELVETTE ATT DET GÖR. ( ja, du kan ta åt dig.)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nej, älskar kött
Är du mörkrädd? nej inte ett dugg.
Tre saker du alltid har med dig? mobil, cigg & tändare ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Emelie Karlsson, jag har hittat till din blogg ;) Hoppas det är bra med dig! Puss

2010-02-14 @ 18:14:17
URL: http://ginnaa.webblogg.se/
Postat av: Emelie svarar

meen guud så trevligt :) jag har allt hittat din med, och gud så bra du skriver! allt är fint med mig med dig med hoppas jag =) puss

2010-02-14 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0