freedag.

Hoppla!

Känns jävligt ovanligt att sitta hemma en fredag kväll.. Men på ett sätt ändå skönt på något konstigt sätt. Jag behöver nog trappa ner en aning på mitt festande i think och det vet jag att jag absolut inte ensam om att tycka hehe! ;)

Har iallafall jobbat ikväll, sjukt lugnt på dedära stället nu! riktigt gott.
tog mig nyss en goo varm dusch oxå, iomed att jag måste åka till stan direkt efter jobbet imorgon och hinner inte duscha innan jag åker.
Ska myspysa med hanna&jullan ♥ Sen kanskekanske eventuellt gå ut en sväng senare med andreas och co. Det blir nog bra ivilket som!

Nu ska jag smörja in mig med olivolja(?) för att jag är så torr över hela kroppen! och det klias och är skit jobbigt faktiskt. Sen ska min kära mor få klippa mina tånaglar. Dom som känner mig vet att fötter är det absolut värsta jag vet och jag kan itne ens klippa mina egna tånaglar för jag tycker att det är så jävla äckligt med fötter! t.om. mina egna haha!
Sen tänkte jag gå och lägga mig faktiskt, ska ju somsagt jobba klockan 7 imorgon med!  Så jag tänkte somna in till vänner som alltid hihi. Är på säsong 10 nu för 7011 (sjuttioälfte) gången så snart ska jag börja om från början igen! så jävla bäst.

ta det lugnt ikväll nu småsiiisteers, är rädd om er faktiskt ♥



puss&godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0