cpdag


Denna dagen har varit riktigt kass ända från start!

Började med att jag hade as svårt och somna inatt, låg och vände o vred och kände redan då att detta kommer bli en jävla kiss dag. Somnade la till vid 3 tiden, då var det 4 timmar kvar tills jag skulle gå upp och jobba, tss..

Klockan 9 ringer angelica från jobbet och undrar var jag är. Jag har nog aldrig flygit så snabbt upp från sängen, tog på mig första bästa och åkte bort. Väl där så möttes man av skrattande arbetskamrater som retades.

Slutade dock redan klockan 1 så det var inte så jätte farligt, kommer hem och det första jag gör är att trampa rätt på en jävla glasbit som kommer från mitt studentglas som någon jävel (läs mig själv) har tagit sönder och inte damsugit upp. Bloar som fan och ont gjorde det. Tillråga på allt detta så tjatar mamma om att jag måste plugga och det värsta var att jag inte hade ätit någonting på hela dagen. Och folk som känner mig vet att jag inte är rolig när jag är hungrig.
Så i väntan på att maten ( fläsk & löksås) skulle bli klart så stängde jag in mig på rummet så jag fick sura ifred.

När jag sen hade ätit var jag nöjd och glad, som en helt annan människa nääst intill ;)
Då kommer nästa idiotgrejj. Självklart ska jag somna i soffan och inte vakna förens halv 7 typ.  Så lycka till och somna ikväll EMELIE CPIDIOT KARLSSON.

Iaf har suttit och pluggat till körkortet nu hela kvällen. Skulle tränat men fick prioritera idag ;)
Imorgon väntar Jobb igen, Efter det så ska jag pysa in till staden och träffa min babe och kolla på hockey. HEJJJAA HV <3





haha fan vad söta, mittersta raden längst till höger innan läraren i oranget. Där ni!










Kommentarer
Postat av: Julia

Haha söt du är på kortet ;) haha

btw, det syns visst skillnad :P kolla på www.bubbleroom.se > Tjej > Klänningar > sid 5 och 7 :P

2010-04-21 @ 10:01:31
URL: http://jylialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0