eeeeeeeey

tjäääännaaa!

sitter här och har nyss duschat, ska snart lägga mig och kolla på vänner som vanligt, måste bara fixa lite saker först.
imorgon ska jag jobba :) i hemtjänsten, göttsnack jodå men absolut, vem vill inte jobba hela jävla dagen eller ? typ 8-13 sen en liten fånig rast på ett par timmar o sen tillbaka o jobba typ 16-20 sen. nae men jag är glad att jag får jobba, borde inte gnälla så som jag gör, tänk på dom fattiga barnen i afrika som inte ens får mat varje dag:( o jag gnäller över att jag ska jobba några töntiga timmar imorgon? lika bra att jag jobbar, annars hade jag antagligen bara legat o sovit dom timmarna ist. men nu kan jag göra nytta o typ tjäna pengarist för att typ sova bort mitt liv. ööh fattar ngn ens vad jag skrev nu? jag gör det inte.
skitsamma.
på fredag är det fest! då kommer andreas hem o vi ska ut o härja igen som vanligt..

tack för mig.

studenten, livets dag!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0