-lucky-

hejohå.

eehhh, sitter här isolerad på mitt rum, Sandra har magsjuka typ och det har jag INTE tid att ha just nu. känns som om det är jävligt mycket nu, hinner inte riktigt med allt som jag borde och vill hinna med.. TEX KÖRKORT. snälla döda mig, borde haft det för as länge sen! mår dåligt bara av tanken på att jag inte har det än asså..

men iaf inget gnäll här, jag är glad oxå:D mest glad faktiskt.
i fredags så va jag ute med julia och antonia vi va på förferre hos ngn och de va jätte trevligt!
sen blev det centrum as alwayyyyyys typ. sen gick jag till baby på gh o störde honom haha, sen hamnade jag hos honom och sen vet ja inte hur mycke klockan va när han kom hem sen o gosade ner sig jämte mig:)) mysiiiiiiisss <333
sen iaf så vaknade vi ngn gång dagen efter o gick till sibylla o ätade. sen pyste jag hem, mådde as dåligt o va bakis som faan så ja la mig o slappade sönder i soffan ett tag. Sen ringde andreas o va party sugen, och vad är bästa medecinen mot baksmälla?;) PARTY igen. så andreas peter o fältskog kom så vi va hos mig o drack, sen kom även julia o joinade. sen kom min sötnos och co och joinade :D  
sen på söndagen skulle jag jobba, spyyyy.
så jag fick pallra mig ut till öa för att sedan torka spya (y)
sen jobb även måndag. 7-15 yeeey.
sen i gårkväll så åkte jag till stan igen o myste med baby.
och idag har jag oxå jobbat.
nu tänkte jag snart lägga mig o kolla på film o sova, ska jobba även imon. men börjar kl 15 så har sovis:)

pussgodnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0