ye

hejohå.
Även denna dagen har gått o jag har klarat av den. Gick bra på jobbet, även fast jag höll på o börja lipa när Elisabeth kom fram och gav mig en lång o härlig kram. Det gjorde nog min dag faktiskt :)  tur att man har bra arbetskamrater på det där stället, annars hade nog iaf inte jag pallat med det.
Har ätit en halv bit paj idag, fattar inte vad det är för fel, varför kan jag inte äta ?
Sen i söndags så har jag ätit två mackor, typ 4504 clementiner och en halv pajbit ?
Mamma är orolig så jag ska till doktorn nästa vecka för att kolla upp vad dom kan hitta för fel på mig denna gången.
Imorgon ska jag till stan somsagt, ska shoppa lite är det tänkt. Sen ska jag även träffa jocke en sväng:) och kanske även mina kära systrar. När jag tänker efeter så har jag inte "umgåtts" med dom på fleraflera månader. Så hoppas jag hinner ta igen lite förlorad tid med dom imorgon!

Nu ska jag lägga mig och kolla på älskade vänner. ska upp rätt tidigt imorgon!
men först blir det än goo cigg ;)

PUSS&PILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0