världensroligasteFREDAG.

Jag lovar att jag har världens roligaste fredag!
Sitter hemma på öa ensam o övergiven typ, inte ens mamma eller pappa är hemma.
Sandra o linn ska på något med smålandslaget imon i växjö tidigt, så de åkte in till stan innan och ska sova där så jag blev ensam hemma!
hatar verkligen att vara ensam hemma, känns hela tiden som om någon smyger runt utanför. typ linkan ? haha ne men när jag satt ute o rökte på trappan innan, så lät det som om någon gick ute på gruset vid parkeringen.
Inbillar mig naturligtvis, men det känns jävligt obehagligt ändå!
Iaf så är jag jävlgit festsugen nu. Men somsagt har ju vit månad och jag ska klara det! så jag får inte dricka denna helgen heller.
Ska jobba delad tur imorgon, vilket innebär att jag börjar klockan 7 och jobbar till 14 då åker jag hem på en liten rast och sen tilbaka klockan halv 6 och slutar sen kl 21.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll här i min ensamhet. ( JAA, JA TYCKER SYND OM MIG SJÄLV FÖR ATT JAG INTE KAN FESTA IKVÄLL;)  ) haha.

Men hoppas att alla som ska festa har kul ikväll o sååå.
medans jag ligger hemma o typ kollar på idol;)
haha emelie gräv ner dig  o STANNA!

 
jaja. förövrigt så saknar jag min älskling jättejätte mycket! hoppas jag får träffa dig imorgon annars står jag inte ut..

NU SKA JAG GÅ O TRÖSTDRICKA ETT FETT STORT GLAS OBOY O TYCKA LITE MER SYND OM MIG SJÄLV FÖR JA VERKAR VARA DEN ÄNDA SOM GÖR DE ;)





Kommentarer
Postat av: Andy

Jag tycker synd om dig på öa om du tkr synd om mig i fucking skurup ^^

2009-12-04 @ 18:38:30
Postat av: nathalie

men karlsson då, ja tycker faktiskt lite synd om dej, även om ja tror att du behöver mer än 1 vit månad haha:) Du kan ju alltid kommer över till mig o snacka lite skit:)

2009-12-05 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0