mister lonely

tja.
tiden går alldeles för fort för att jag ska hänga med i svängarna.
Vad hände lixom?
känns som att nyss gick jag i skolan och allt var så bra, vart tog sommaren vägen? studenten?
studentdagen gick alldeles för fort! men kommer ihåg den dagen så jävla väl, det kan ha varit den bästa dagen i mitt liv ? allt kändes så jäkla bra, vad kunde gå fel den dagen? förutom att spy ner hela julias lägenhet typ?
vaknade upp hemma hos jullan i norrahammar, vi gick upp typ kl 5 hon jag och hanna. För att hinna sminka oss till kl 8 då vi skulle vara i skolan för fotografering!
sen kom thereses och hennes morsa och hämtade oss och körde oss till skolan.
alla var så glada och jag också!
sen efter det så åkte jag o mikis o köpte oss varsin cigarr nere på juneporten och sen drog alla vidare till maja i tokarp.
Och vi sjöng och hade oss.
ah, behöver inte dra hela dagen men fan vilken underbar dag alltså!
Sen resten av sommaren flöt bara på, kommer ihåg alla vilda party dagar med julia, andreas och ts! fan vad roligt vi hade det egentligen. Jag va gladare än någonsin då och inga problem existerade ens i mitt liv då.
Sen att jag jobbade nästan varje dag gör inte ett skit. För allt kändes ändå så jävla bra!

och titta på mig nu ? vem fan är jag idag?
Jag känner inte igen mig någonstans. Vart tog den riktiga jag vägen ? för sånhär brukar jag inte vara! jag är nästan alltid glad. känner inte mig själv längre och den person jag är just nu, den vill jag absolut inte vara för denna personen skrämmer mig så in i helvete.

 jag känner mig så jävla ensam. så jävla ensam verkligen.


Kommentarer
Postat av: Jåp

du är inte ensam.. du har ju jåpan xD

2009-12-18 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0