ingenting kan stoppa mig nu.

hejsan.
sitter o lyssnar på vinnarlåten från idol, tycker den är skiiitbra verkligen.
När jag hör den känner jag mig verkligen taggad på att gå vidare med mitt liv, har verken tid eller lust och sitta hemma och vara ledsen över saker som händer osv!
Så ikväll blir det julfest med alina iaf ;)  
vi börjar kl 6 med förkrök hos henne sen märker vi hur kvällen slutar.
Ska dock upp och jobba kl 7 imorgon men som kenneth fristedt sa "det är ett probem du får ta tag i när det väl gäller" och mycket riktigt, så får det bli;)
Nu ska jag ut och ta en promenad bort till affären och köpa lite virke tills ikväll sen blir det duschen och fixx.















ikväll ska jag leva livet. Ingenting kan stoppa mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0