I REMEMBER

Mår verkligen skitbra just nu, tro det eller ej. Borde kanske inte göra det egentligen. Men att deppa ihop helt och gräva ner sig har jag lärt mig att jag inte mår bättre av. Försöker istället att se allt positivt, eller tänka tillbaka på massa bra saker. Som nu tex. sommaren 09. Helt klart bästa sommaren i mitt liv, Allting va så jävla bra och helt underbart. Allt festande, allt jobb, Alla underbara människor jag umgicks med 24/7. Men samtidigt är det så himla tråkigt att det nu har blivit som det ahr blivit, eller tråkigt och tråkigt.Konstigt att saker kan förändras så himla fort..Fast egentligen så Alla gör ju bra saker men på skilda håll. Tex andreas som bor i skurup. Julia som ska bli mamma nu till sommaren jag som är fast här på öa och bara jobbar hela tiden! Men gud vad jag vill ha sommar nu, allting känns så mycket bättre och roligare då. Just nu får jag helt enkelt leva på alla underbara minnen!












idag fick bilderna tala, jag mår iallafall bäst på sommaren! helt klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0