MÅNDAG BABY


Farfar fyller år idag, så va uppe där en sväng och hälsade på dom, och träffade på den här puddingen!
Vi posade snyggt tillsammans :) ananrs har inte så jävla mycket hänt idag. HAHAHA fick ett brev om att börja pensions spara?! :|  jag börjar bli gammal, men kanske dags att börja nu om man ska kunna leva livet när man blir pensionär som jag har tänkt att göra. Ska bo utomlands, mina barn och barnbarn oxå såklart får flytta med gamla farmor som är pensionär vid det laget.  Ska ha en flott bil som jag ska köra ända tills jag är typ 100 för det har jag oxå tänkt att bli! ska vara miljonär för jag ska vinna på postkod miljonären oxå, eller varför itne miljadär? så alla i min närhet ska få massa pengar av mig och jag ska skämma bort alla mina barn osv. ska bli som min älskade gammelmormor vega. allvarligt talat, hon är min förebild! och jag ska absolut bli exakt likadan som hon. Så jävla tuff är hon.
nej men kännde mig ju inte mindre gammal nu precis.  Bäst jag hoppar in i duschen nu.



saknar min baby <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0