Det mest naturliga i livet är alltid det svåraste

Hej.

Det är söndag igen, känns som det alltid är söndag nästan, så jäkla tråkig dag!
Iaf har haft en skithelg.

I fredags så var det fest som vanligt. jag,jullan, nathalie och sofia började hemma hos mig i hva.
johan,henke och några mer killar anslöt och vi började partajja. Lite senare kom andreas och peter oxå och livade upp stämmningen lite granna!
Efter en mycket vild resa ner till stan så gick vi till centrum. Dansade och stojjade runt lite. som vanligt ska jag alltid tappa bort allt folk som jag är ute med.
Men det var iaf jätte roligt och träffa alla, gamla som nya och jag hade en mycket bra kväll hitills iaf.


Sen vet jag inte om jag pallar gå in på det som hände senare sen iaf. Men aa, hoppas det löste sig iaf.
Och jag kan säga lätt, om jag får höra någonting sånt en gång till. Så kommer jag inte palla mer. Tar så jävla hårt på mig varenda gång jag får höra något sånt!

Hade iaf en bra och mysig natt sen.

Dock så ringde mamma och väkte mig med ett riktigt jävla tråkigt besked på lördagsmorgonen sen.
Älskade gammelmormor hade dött.
97 år va hon och hade precis flyttat in på jobbet dagen innan.
Ett stort jävla hål har hon lämnat inom mig iallafall.


Ikväll ska jag jobba, kommer kännas riktigt hårt och åka bort dit. Hade på ett sätt sett fram emot att få ta hand om henne där!



det var min helg det.  kortfattar - skithelg typ men ändå på något sätt en mycket bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0