såååå jävla bra

livet leker fortfarande, mest för att det är så jävla underbart väder och för att jag har varit ledig några dagar :D
igår blev det impuls utgång. va inte alls planerat.
skulle bara gå en promenad på vätterstranden med andreas, peter,calle och henke. sen hem till jocke och kollaa film.
men icke. kvällen spenderades på piren med trevligt folk och avslutades på rosenlund.

Imorse skulle jag egentligen varit på ungdommsmottagningen men jag orkaade fan inte gå upp så det sket sig, får ta det imorgon. som om det är större chans att jag skulle palla det imonbitti ;)? naat.

dagen har spenderats med min älskade julia. Vi va på donken och käkade, sen tog vi en glass på piren och sen gled runt lite i city :)

Nu ligger jag här och äter jordgubbar, det måste vara det absolut goaste som finns va ?  love it!

nae om man kanske skulle orka fixa till sig lite nu, ska snart bege mig till jocke igen.

taggar jobb hela helgen oxå(Y)
Annars älskar jag fan livet just nu :D






PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0