påskafton,

hejhejj.

Har jobbat hela dagen, jätte trevligt faktiskt! tycker det är så himla kul att jobba under helger och se hur glada de gamla är :)

Iaf har ätit godis hela dagen, även på jobbet så när jag kom hem mådde jag så illa att ja va tvungen att spy haha! då äre illa ;)


Nu har jag iaf precis fixat klart mig.. väntar just nu på att alina ska röra sin feta röv hem till mig så iv kan börja på riktigt, Det är nämligen PUBAFTON på öa ikväll. Mycket trevligt faktiskt! även andreas komemr hit lite senare. Så jag hoppas på en riktigt trevlig kväll tonight.

Nu ska jag klä på mig det jag ska ha ikväll och sen göra min tredje grogg och sen ta mig en cigg :)

Ha en trevlig påskafton!

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0