crash and burn

tjaaoo.
Är så jävla trött, vet inte varför egentligen för jag sov jätte länge idag.
saknar min baby oxå, fast jag träffade honom igår känns de som de va skit länge sen jag va med honom!
och imon ska jag jobba 7-16 oxå. vill inte egentligen, men pengar blire!
Nu ska jag ringa baby för jag saknar honom! <3

SÅ.
fan vad han är bäst eller, vill bara pussa sönder honom nuuuuuu!!!!
längtar tills imon, då flyttar jag till stan igen så då ses vi min älskade<3

här kommer lite bilder från helgen då baby bla träffade mina päron, o vi söp sönder både fredag o lördag typ.


han river tapeter ;)


raooowwr <3




på fredan va de lite förferre @ my place o bohman va taggad,




jag och andreas oxå såklart




baby o peter med ;)





dom blev typ kära :|





baby & mamma, (mamma är inte full.. )




pappa & baby,   ( båda aningen draaaaagna ;)



yeaah ;) <3



bästa veckan och bästa helgen med bästa människorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0