livet går vidare.Det måste det göra :)

hej.

mår helt okej faktiskt. jag har klarat av sådana här situationer innan och jag ska klara det även denna gången :)
fast det känns jävligt tungt nu så kommer det bli bra.
Jag är jävligt glad att jag har fått lära känna dig osv, och jag hoppas att vi kan fortsätta och umgås trotts det här.
Du är en underbar person o jag vill inte att du ska försvinna ut mitt liv bara för detta hände.

Ska iaf ta tag i körkortet nu, vet att jag har sagt det innan ett x antal gånger. MEN NU MENAR JAG DET VERKLIGEN. innan jul har jag körkort ? ;)
skulle va den bästa julklappen till mig själv från mig själv!

idag så har jag inte gjort ett skit, skulle jobbat egentligen men det blev inte så. så jag har bara legat i soffan med mamma o myst.
Men imorgon blir det jobb igen, 12.30-21.
sen på onsdag är jag ledig så då ska jag in till stan o skämma bort mig själv med lite shopping.
jobba på torsdag och fredag.
sen kolla på älsklings systrar som spelar cup kommunal i tipshallen på fredag! :)
sen julfest i bygdegården på lördag med min lilla ballebus ;) jag får ju äntligen dricka igen så då jävlar smäller det! haha.

Nae nu ska jag ta mig något att äta, känner att magen kurrar för fullt o det är inte konstigt för jag har inte ätit någonting sen igår förmiddag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0