im LEDIG BABY!

shasha.
Livet börjar sakta men säkert ordna upp sig så smått tycker jag.
Har jobbat 7 dagar i sträck nu så är helt slut verkligen. Skönt att vara ledig några dagar nu!
Vet dock inte riktigt vad som händer i helgen, är lite smått fest sugen men det får nog vänta tills nästa helg ändå! Blir bio på söndag, avatar, men det är det ända jag har planerat! sova sönder oxå typ, det behöver jag.
Fick iallafall mitt nya schema av chefen idag, och det ser helt okej ut. Jobbar 2 och en halv helg utav 6 veckor. och är som mest ledig 3 dagar i rad och då är det fre-söndag. Typ bara glidar tider som tex,8-13? haha skit nice.
Börjar med det den 1 februari.
Är även taggad som fan inför stockholm med nathaliebaby den 5 feb! fan vad roligt vi ska ha gumman


Sitter här och väntar på att en film ska bli klar, flickan? är den någonting att ha eller? får bli vänner ivärsta fall. eller bästa. älskar vänner!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0