JIIIIIDDER

HAHA shieet, sorry för mitt lilla fylleinlägg här om dagen!  snacka om snefylla. Usch, däckade på toaletten när jag kom hem och blev väkt av mamma mitt i natta då hon tyckte att jag kunde gå och lägga mig i min säng istället!
guud ja, Men det va trevligt ända tills jag blev för full iaf! 
Alina kom tillsist och vi började pimpla vin och vodka/påskmust haha dögott!
Sen kom andreas,calle och emma vid 22 tiden, då pallrade vi oss bort mot braheskolan och började partajja.
Konstigt nog minns jag inte så mycket av kvällen men det var säkert trevligt.
Vaknade iaf av att andreas knackade på mitt fönster och undrade när båten gick.  Fick pallra mig upp och titta efter.
Såg sen att jag hade blod över hela min höger hand! och ett stort cut märke på pekis, haha kommer då ihåg att någon jävel hade slängt en saranoff flaska mittavän så jag skulle plocka upp den och lägga undan men råkade då cutta sönder hela mitt finger. Lyckad som jag är:)

Var iaf sjukt bakis så somnade om direkt och vaknade väl frammåt 4 tiden.  Va ute med älskade love ett apr gånger, annars hände det inte mycket denna dag.


Imorse vaknade jag av att min kära syster linn ligger och spry, kräksjukan har nått the karlsson family house!  Pallrade mig iaf iväg till jobbet trotts att jag direkt när jag såg henne ligga där och spy kände att jag oxå började må illa och få ont i magen. Men har klarat mg än så länge och det hoppas jag att jag kommer fortsätta att göra för magsjuka har jag icke tid med just nu.

iveckan vet jag inte riktigt vad som händer, förutom jobb imorgon. staden på onsdag, brgravning på fredag och jobb lördag söndag.  Får se lite vad veckan har att erbjuda, något fläskigt förslag ? fest? ;)  höhö. nedå, ska ta det välldigt lugnt med alkoholen nu på någon vecka. Har blivit lite 2 mutch av det goda på senare dagar, vet att jag sa så förra måndagen oxå typ, men nu menar jag det ;) eller kanske itne haha :D  jaja whatever. Måste till doktorn oxå, det får bli på onsdag och ta reda på vad fasen det är för jävla fel på mig. Blir galen av att inte veta... och om det är så som jag tror att det är så går jag och hänger mig dirr typ. hihi



Nu ska jag iaf gå ut och ta en nattacigg, sen kolla på the notebook och drömma mig in i kärleksvärlden och önska att jag kommer att få det så bra ngn gång i livet. Just nu är det ikke troligt eftersom det finns vissa folk som bara vill fortsätta att förstöra för mig och se mitt liv helst gå åt helvette. JAJA hon är en liten fitta ändå och jag hatarey hihi :)


oj va långt de blev nu. Puss till dig som fortfarande läser PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0