-when it was good-

tjenatjena.

är nu hemkommen efter en otroligt trevlig vistelse istan (a)
iaf så började vi ju igår med förferre hemma hos juliababy, de droppade in trevligt folk o vi satt o spelade kort o hade det gött, fast tydligen så va vi lite för högljudda så grannen kom o gnällde, vi sket i vad och körde vidare som vanligt.
sen innan vi precis skulle draaaaaaa, så hände det en liten olycka. OCH FÖRENGÅNGSKULL VARE FAN INTE JAG SOM VA INBLANDAD. hihi.
sen typ runt 9 tiden åkte vi ner till stan. det blev centrum, hatar de egentligen men eftersom ja hade trevligaste sällskapet denna kväll så kan det ha varit bästa kvällen på jävligt länge.
iaf så tappade jag som vanligt bort alla, julia tappade bort sin mobil så de va mest typ leta efter henne så att hon skulle hamna på samma buss som mig, men gjorde hon det ändå;)? nej.
men jag hade mycket trevligt sällskap ändå (:


sen idag vet ja inte riktigt när vi vaknade. men Ja va iaf as hungrig på mac donalds mat så vi drog dit o flötade sönder.
sen så väntade match på mariebovallen och tyvärr gick de inge vidare där. men vinn nästa gång sen så jävlar okej:D
sen efter matchen så åkte jag o träffade min sötnos. och det var mysigaste ever!



åhååååå i like !


puss på er.

Kommentarer
Postat av: "sötnosen"

Du är världens gulligaste!

Längtar efter dig gumman, kyss!

2009-10-11 @ 01:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0