tisdag och jag är ledig

heeej,.

efter att ha varit sjuk måndag-onsdag förra veckan så va jag tillbaka på ryhov på fredagen för att jobba där hela helgen, började med bordsdekoration i skolan klockan 8, vi åt bara lite goda frallor sen fick vi sluta. sen kom jag la upp till ryhov typ vid halv 10 ngt sånt, och jävlar vilken daag, va full rulle heela tiden och jag fick göra jätte mycket!
sen fick jag sluta vid 3 typ och då kom julia o hämtade mig så det bar av till norrahammar o där började vi fixa oss direkt för att sen åka till granna på dildo party hos nathalie. mycke trevliga saker att köpa fanns det hah!
sen åkte jag o alina kvart över 1 båten hem o jag somnade direkt.
sen blev det lördag och jag skulle jobba även denna dag, fast hade lite sovis och började klockan 14. åkte med pappa in så han körde upp mig. och även denna dag var stressig som faan. fick knappt en lugn stund tyyp men de gick ju bra det med, fick sluta typ kvart över 9, skyndade mig hem till mormor o kollade på eurovision bla bla , och ja tyckte norges låt va lätt bäst haha.
sen upp halv 6 på söndag och jobba, usch va inte alls sugen på det. men det fick gå de med.
sen åkte jag hem 3 bussen o då ringer pappa o frågar om jag vill va me o spela fotboll sen klockan 5 och ja bah mmmm, inte alls sugen på det efter o ha jobbat hela helgen. men det gick bra ändå o vi vann med 5-0 över egnahem o ja känner att jag hade välldigt mycket påverkan av det ;) naaaaaaat.
men sen så eftersom jag va sjuk förra veckan så tyckte min handledare gott att jag kunde jobba på måndag med. ja bah YES! så de va bara upp o hoppa på måndagen där me, fick gå med en ssk då, lite intressant o gra lite annat än bara just allt omvårdnads arbete som alla usker får göra på den avdelningen jag är på.  fick sluta 2 timmar tidigare så de va skönt :D
så jag va hemma typ 4 på måndagen, och gick o la mig o skulle kolla på vänner. haha somnade typ klockan 6 och vaknade halv 12 imorse. haha trött va jag och konstigt nog är jag det fortfarande haha.  idag har jag mest pluggat eftersom cajsis kommer o hälsar på mig imon och hon förväntar sig säkert att få in massa av mig. haha uach ja. är inte riktigt klar med pluggandet så ska snart sätta mig med det igen, mickrobiologiskiten.  sen när jag har gjort det ska jag ut o gå en lång promenix.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0