vill ha soool !

oj eller, klickade runt lite o hamnade på någonbruds blogg där ja hittade den här gratis designen, råkade sno den blev bättre än den ja hade innan iaf  höhö.

men
iallafall så är jag sjukt uttråkad, har bara varit ledig en dag, men är ändå helt rastlös! funderar på att städa mitt rum, ser ut som 3e världskriget har brutit ut eller något sånt.
imorse när jag vaknade så vare jätte fint väder, tänkte yes nu drar ja ner till stranden och steker, så ja drog med mig mamma,pappa och sandra ner, men nästan direkt när vi kom ner så började det att regna så det sket sig det med.
vill att det ska vara sool så att jag kan bli bruun juu! men nejnej.
är ledig imorgon också så kan ju alltid hoppas på lite sol.
Jobbar hela helgen också, så denna helgen blir det inget festande!  första helgen på välldigt länge som jag är nykter.





denna bilden fick jag av älsklingsnisse
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0