jag önskar att jag hade förmågan att göra alla glada och nöjda, mest glada!

hejhejhejhej.

förlåt men mitt liv känns riktigt jävla pissigt just nu. Det gör så jävla ont i mig och ingenting är som det en gång varit och kommer heller aldrig att bli.
Jag orkar inte vara den som står mitt emellan, den som håller ihop allting. det är alldeles för tungt. Jag klarar inte av att vara den som tar emot allting från allt och alla. jag vet att jag inte är ensam i världen om att vara med om detta och jag vet att det blir bra. MEN just nu hjälper det inte mig ett skit att tänka så. för NU är det inte bra. det gör så ont i mig och se människor jag tycker om må dåligt. Om jag bara kunde så skulle jag ta all smärta, alla tårar ja ALLT för att dom personerna ja tycker mest om skulle få slippa.


Och vad kommer att hända nu då?






Kommentarer
Postat av: <3

2010-10-03 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0