vit helg.....

och jag kan inte förstå varför jag ska genomlida det här.

så för att fördriva tiden så att denna helgen ska ta slut så kommer en lista.


Namn: Emelie
Piercingar: Öronen.
Tatueringar: 2
Längd: ingen aning faktiskt
Skostorlek: 37

Hårfärg: ÅÅH SVART :D
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans:ja, vill flytta till min alldeles egna lägenhet, ( om 2 månaderska jag det typ)
Tänker du på att ta självmord: Nej! Verkligen inte

Dricker du alkohol: ja
Röker du
: Ja,
Vilket shampoo använder du
: BOBBY’S oftast
Vilken parfym använder du
: escada just nu
Vad är du rädd för
: råtter o fötter
Gillar du att tvätta: sånt man måste ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana
: ja

Senaste:

Film du hyrde: gud de kommer ja fan itne ihåg
Film du köpte: v et ej
Låten du lyssnade på: bruno mars - today my life begins

Personen du ringde: nathalie
Tv program du tittade på: idol igår
Personen du tänkte på: julia wictorin för hon loggade in på msn nyss ;)

ANTAL..

Gånger du varit kär: 2 Gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet faktisikt inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet ej
Ärr du har på kroppen: rätt många

SENASTE..

Personen du fick mail av: någon skit som alltid
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: lundman:)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det va längesen.........

världens bästa mammi och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0