BLABLAAAA

Sitter med färg i håret just nu så tänkte fördriva tiden lite ;)


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
hm- typ 3 stycken
Vad tycker du om kärlek? det är typ.. det bästa&det värsta som finns
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? ja, lite kanske
Har du svårt för att bli kär? jaa 
Är du singel? fuck yes att jag är!
När fick du senast en komplimang? några minuter sen, mamma tyckte att jag va fin i slingmössan
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: haha jaa,
Hånglat med nån riktigt ful: usch ja
Hånglat med fler än 50 pers: hm.. vet inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jaa
Gjort något riktigt dumt? Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? ja det finns en del haha 
Åkt ambulans?
YES
Gjort nåt olagligt? nejnej, inte jag ;)
Fått din mamma att gråta? ja tyvärr,
Slagit ner någon? nee, men finns en och annan ajg skulle kunna tänka mig o göra det på nu.
Skämts över dina föräldrar? haha jaa, men det va länge sen
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? nej
Dricker du? jaa.
Vilka kläder sover du i? inget? eller ;)
Vad hatar du verkligen? besvikenhet, haha heter kanske itne så men aa ni fattar
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? No mam and dad är här med
Vill du gifta dig? skiter faktiskt i vilket,
Vill du ha barn? absolut
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv
Såg dig gråta? hm.. kommer knappt ihåg när ja gjorde de sist. vegas begravning så det var väl alla där
Fick dig att gråta? begravningen då..
Du delade en dricka med? hmm.. här delas inget.
Du gick på bio med? jåpan tror ja
Skällde på dig? haha en tant på jobbet .
Sa någonting till dig och vad var det? mamma: hur länge har det suttit i nu ?
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nejnej
Kramat någon? jaa 
Pussat någon? jaa
Köpt någonting? har nog fan inte gjort det
Sjungit? i dooo it nu;
Saknat någon? nae itne direkt
JAG HAR:
Digitalkamera? yes
Systemkamera?
Telefon på rummet? nej
Egen dator? yes, 2 styck
Könssjukdom? HOIV! ;)
Bra kompisar? Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0