Torsdag

HEEEEJ

idag vaknade jag upp hos d, typ klockan halv 12. Fick panik och va tvungen att kuta hem eftersom ja tänkte  att ja va tvungen att åka 1 bussen hem till öa eftersom ja ska jobba kl 4. men när jag tänkte efter lite så kom jag på att ja inte behöver åka förens halv 3 bussen så jag hade inte behövt stressa så iaf.

Nu har jag städat och plockat iordning lite här i lägenheten eftersom det SER FÖRJÄVLIGT UT. Nu ska jag strax ta mitt pick och poack och åka ner mot stan en sväng innan jag pyser hem mot öa.

Ska ju somsagt jobba ikväll, börjar klockan 4 och jobbar bara till 21 så det är rätt soft, imorgon jobbar jag typ 8-13 så det är döönice. Ikväll ska jag plugga sönder. körkortsteori! så att jag kan få mitt förbannade körkort i detta liv.

Imorgon börjar helgen och jag hoppas på fest iaf någon utav dagarna !   nej nu är klockan lite mycket så nu måste jag rusa ;)   


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0