the botten is nådd

HEJ.

Folk verkar inte kunna göra någonting annat än att vilja förstöra för mig. Har aldrig låtit någon lyckats med det tidigare. Såklart har jag blivit sviken och sårad innan. Något så sjukt. Men jag lär mig sakta men säkert att hantera det, jag vet att det är otroligt tungt just då. Men jag vet också att det alltid blir bra tillslut, efter allt blir det bra. Även om det alltid tar tid, så trots allt blir det alltid bra i slutändan.
Ända tils nu har jag inte låtit några människor påverka mig.
Men nu känns det verkligen som the botten is nådd.
Jag orkar inte längre ignorera allting folk säger om både mig och folk i min omgivning. För jag vet exakt vad folk säger om mig, det har jag både hört själv och hört andra folk säga att dem har hört det eller det osv.
Nu vill jag inte lita på en ändaste människa. För att jag vet att jag tål mycket, och klarar av det mesta.
Men nu tar jag åt mig så in i helvette och litar inte på någon. Inte ens mig själv. Mitt liv är en ända jävla lögn och nu går jag till och med på mina egna lögner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja som tur är det något man lär sig. men helst bara något man inte vill uppleva mer än en gång i sitt liv! du jäbbar alldeles för mycket där ute på v-ö och jag är alldeles för lat och hör inte av mig till mina vänner. därför tycker jag att vi borde chilla ner ett varv och typ hitta på något riktigt riktigt kul :)

2010-03-17 @ 11:19:26
Postat av: Julia

ja som tur är det något man lär sig. men helst bara något man inte vill uppleva mer än en gång i sitt liv! du jäbbar alldeles för mycket där ute på v-ö och jag är alldeles för lat och hör inte av mig till mina vänner. därför tycker jag att vi borde chilla ner ett varv och typ hitta på något riktigt riktigt kul :)

2010-03-17 @ 11:24:53
URL: http://jylialarsson.blogg.se/
Postat av: EMELIE

jaa det borde vi verklgen göra gullet <3 vi ses alldeles försällan

2010-03-19 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0