SÖNDAG SUGER

vaknade upp hos babe idag igen typ klockan 4 eller vafan den nu va.
Pyste hem mot hva och hämtade lite saker sen vidare mit la och här sitter jag nu.
Har pluggat teori hela kvällen och framtills alla jävla regler gick det skitbra men sen gick det utför så därför är jag lite arg nu. Så det är bäst att jag pyser till min sköna säng och kollar på någon film istället för att sitta här och sura.
Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon oxå så det är ju en anledning till att lämna datorn det med.


Orkar inte berätta om helgen just nu så det tar vi imorgon eller något.





Bara för det så får ni en sjukt snygg bild på mig i min otroligt snygga jobb outfitt.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0