Laaalaaalaalalala

Har fortfarande massa överskottsenergi typ!  kunde knappt ligga till under hela filmen jag nyss har kollat klart på.
Imorgon ska jag iallafall jobba en sväng igen, 7-13  heeelt okej! Sen ska jag och nthalie in till stan, hon ska pierca sig och kanske jag oxå om jag vågar!  ska iallafall boka tid för min tattuering som jag nu har helt klart för mig om hur den ska se ut!  Sen även boka tid hos frissan så jag kan få någon jävla ordning på mitt hår igen. Funderar på att göra det ljusare.. typ som min normala hårfärg omdet är någon som minns hur den ser ut, gör det knappt själv haha.  Men det fixar sig nog. Sen hoppas jag även på att få shoppa lite. Måste ju slösa lite pengar nu när jag fick sån lön ;)



Kommentarer
Postat av: nathalie

Du kan som sagt spendera hur mkt du vill på mig:) O min tungpiercing:) O ny kläder till mig...blir perfa:)

2010-03-02 @ 23:42:44
URL: http://vassse.blogg.se/
Postat av: dannä

Och MIG imorgon med baby! :D <3

2010-03-03 @ 00:35:25
Postat av: emelie svarar

haha ofc nathalie ;)

baaaby: JAAAA :D <3

2010-03-03 @ 07:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0