KILL MEEEEEEE

tja.

Tänkte att jag skulle vara duktog och städa mitt rum nu, började med databordet.. och kolla vad jag hittade där.
Allvarligt talat. FYFAN VAD JAG VILL DÖDA MIG SJÄLV NÄR JAG SER DET HÄR. så jävla kasst, sämst  VÄRDELÖST.
Borde hoppa framför tåget typ.




Tattueringen mår finfint idag förövrigt!

 

 

appropå absolut ingenting, så när jag va och städade på jobbet här om dagen. Vem är på tvn ? min gamla psykiatrilärare. På det här "efter 10" riktigt intressant och höra faktiskt. Hennes dotter fick diagnosen anorexia för många år sen och läkarna anklagade henne för att vara orsaken till det. Hon har oxå skrivit en bok, kommer dock inte ihåg vad den heter just nu. Men den är läsvärd kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Lela

Åh, det programmet måste jag se! Ska se om det finns på tv4 play kanske :)

2010-03-16 @ 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0