Imorgon äre FREDAG

OCH JAG BÖRJAR JOBBA KLOCKAN 7.
känns skitsegt, men är ledig hela helgen sen så det får gå!


Är nyss hemkommen nu efter en liten tripp istaden idag igen, min kära mor tvingade med mig typ. Var först och åt hos sötmormor! Sen ville jag upp till a6 en sväng så vi åkte dit. Fick med mig en jacka bla och lite annat småkraffs som alltid.
Taggar verkligen för helg nu. Behöver soova ut och det kommer jag få göra hela 2 dagar under helgen, både lördag och söndag så det känns jävligt nice!;)
Imonkväll blir det troligtvis en lugn kväll hemma på öa med sister!
Sen på lördag så blire fest som fasen och det taggar vi satan i gatan nu. taggar för fullt med små grodorna i lurana ;)

ååååhhh igår var världens bästa dag!  dels för att jag äntligen har bokat ta2 tid nu ;) efter ty 3 års tjat om det haha!

men största anledningen är ju självklart min baby.  NU ÄR DU MIN, BARA MIN <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att du va me mig då????

2010-03-04 @ 23:02:23
Postat av: Anonym

joo det oxå såklart ;)

2010-03-05 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0