HELGEN

tja.

Är helt sjukt seg idag och har ont i hela kroppen och då menar jag verkligen heeeeeeeeela!
La värsta bellen hemme hos alina igår så det är väl en av orsakena till det.

igår iallafall så väckte pappa mig klockan 9 typ, vi åkte mot tranås för att spela fotboll och det gick väl bra vi vann med 4-1 men guud vad det märktes att man inte har tränat på länge! det måste jag göra någonting åt!
Sen när det var klart så åkte jag till nathalie i gränna. Vi började göra oss i ordning för att åka in till stan och alina för att fira henne för hon fyller nämligen 20 idag :)
Vi kom la dit vid halv 8 tiden och började dricka och leka.
Senare sen bjöds det på tårta blåbärstårta. mycket gott.
Jag trillade i trappan när vi skulle gömma oss efter att ha busringt på "en viss persons" dörr. Har skit ont i röven bara för det. Men iaf roligt att man kan glädja någon för det tror jag att dom kunde ha roligt åt iaf haha ;)

Vi drog senare ner mot stan, blev centrum för min och nathalies del de andra två vt ja inte riktigt vart dom försvann. Träffade på lollo som oxå fyllt 20 i veckan och hade hyrt dansgolvet och baren längst in en stund. Mycket trevligt!

Vid typ halv 2 kände jag och nathalie att nu räkte det för oss så vi traskade bort mot donken för att fyllekäka.
Det var mycket gott. Sen gick vi mott busshållsplatsen och nathalie åkte hem till gränna och jag åkte hem till älskling. 
Hade saknat honom hela kvällen så det var jätte mys och få krypa ner hos honom :) ♥
Vi vaknade väl runt 4 tiden idag haha. Jag var tvungen att pysa hem så jag åkte och hämtade mina saker hos alina sen pyste jag hem till öa och här sitter jag nu. Är fortfarande skittrött hur jag nu kan vara det förstår jag inte riktigt men så är det iallafall. Godis sugen är jag oxå men ingen verkar förstå hur illa det är för ingen vill hänga med mig till affären och köpa det. så jag får väl klara mig utan det oxå!

Denna veckan väntar jobb och mycket av det.
Är  ledig endast torsdag och då ska jag tattuera mig :D:D äntligen woohoo!
Men åker in till stan på onsdag tror jag ihopp om att få träffa babe då.

Nu ska jag sätta älskade vänner och låsa in mig på mitt rum så att mamma eller pappa tycker synd om mig och åker bort och köper godis och fanta åt mig.



Här kommer lite bilder från min mobil som jag tog igår, kvaliten är väl inte på topp men jag hoppas att ajg kan få bättre bilder av antingen nathalie elelr sanja.



 




(pappa fick just dåligtsamvete och skjutsade mig till affären,så nu äter jag godis och dricker fanta och är rätt nöjd.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0