Utkast: Juli 27, 2010

tja,
nu har halva min semester gått och jag har bara 1 vecka kvar. Känns riktigt tungt. Kul och veta att det är typ 52 veckor kvar tills man får semester nästa gång ;)  har väll inte direkt gjort något vettigt under veckan som gått kan jag inte direkt påstå.
Men har iaf träffat min älskade julia och lille sötmelwin. cool bebi det där, han kommer bli grymm när han blir stor!
har hängt med alina några dagar och shoppat en del.
har även hängt med jocke några dagar och inte gjort något vettigt alls typ.
har oxå hunnit med att festa, 2 dagar faktiskt, och jag har kommit fram till att jag börjar bli gammal, pallar inte trycket att  festa två dagar i rad längre. det lämnar jag över till er pigga och glada ungdommar.
här kommer lite awesome bilder för er som känner att ni orkar glo =)













nej somsagt, klockan börjar bli mycket och det är faktiskt en dag imorgon och övermorgon oxå.
Imorgon är det lilllördag och då ser det ut som det blir utgång med lollo och nathalie m.m. Dock måste jag ta det jääävligt lungt för på torsdag ska jag till ullared och kul och gå runt bakfull där lixom.
nej men somsagt igen. klockan är mycket och jag börjar bli tant så nu ska jag gå ut och ta min nattacigg och sen sätta på en geeeoooo rulle och sen sova =)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0