nolifeeer

SENASTE...

 

Sms:et du fick: ett mms från julia, en bild på lilla melwin :')

Personen du träffade: Linn kom nyss och la sig jämte mig

Låten du hörde: we are the world - michael jackson

Personen du pussade: J
Personen du ringde: Andreas strandberg

TV-program du tittade på: kolalr fan aldrig på tv, men det va väl fotbollen senast det va.

 

 

ANTAL...


Gånger du varit kär: tre gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger verkligen på riktigt.
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning

Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 gång vet jag iaf! när jag gick i 1an typ. va på framsidan i JP när sjöräddningen va på skolan. Då va det en gubbe som bärde mig och jag stog i flytväst:)

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: jobbat 7-16 sen badat
Var det kul: jadå, like my jobbbb
Hur tidigt stiger du upp:  beror på hur dagen ser ut, är jag ledig så kan det va när som helst på dygnet typ.
Vad ska du göra ikväll: vill ha godis

Är du seriös: när jag känner för det
Vad är du allergisk mot: inte ett kiss
Var har du ont: ingenstans för tillfället
Använder du hårspray: jaa
Kan du stå på händer: vet inte,
Favorit serie: Vänner. Seriöst den bästa seriens som gjorts sedan tidernas begynnelse.

Dagens dryck: kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0