stockholm baby!

hej!

har inte någon jätte lust och skriva direkt.
Igår va det en jobbig dag, tänker inte ta upp det här, men ahh! jobbigt var det iallafall.

Den 5 februari åker jag och nathalie till stockholm över helgen iaf! ser verkligen fram emot det och vi kommer ha skit roligt.

imon är det fredag va ? har verkligen ingen koll på vad det är för dag nu när jag har varit ledig så länge!
iaf, ska jobba imorgon och hela helgen, Men hindrar det mig från lite umgånge med bra människor imon kväll? nej. blir lite chillmys @ my place.
Ska jobba hela helgen sen också.

fick ett sms av min moder innan som gjorde mig jävligt glad oxå. Hoppas att ulrika ringer och bekräftar det bara så är livet frijd och fröjd sen!

Nu ska jag ta mig en promenad och fundera lite.

puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0