nytt år, nya möjligheter.

heej,
mitt internet till datorn har varit helt fuckat sen julafton typ så jag har inte haft ngn dator på länge nu.

men tja, de har väl inte hänt så där jätte mycket dom senaste veckorna ändå så att.
men julafton så jobbade jag iaf hela dagen! från 8 -16. sen när jag kom hem så gick ja upp till farmor och farfar där resten av släkten va typ. lekte mest mamma pappa barn med lillvega. sen kom tomten. och då viskar vega till sin pappa - jag känner igen tomten! det är farbror micke. haha hon är typ 4 år ? min lilla flicka!:)
sen så delade tomten ut alla paket och alla va nöjda och glada.
Efter det så skulle vi äta IGEN. hade redan ätit jätte god julmat på jobbet och de andra hade ätit hos farmor och farfar tidigare under dagen. men ahh, de är ju jul och det går väl typ ut på att äta eller ? ;)
Sen gick vi iaf vidare till grannarna, där mina syslingar bor. pappa va tomte där så jag sandra och linn hängde på och passade på att hälsa på en sväng!
Sen vidare hem, där väntade farbror med hans familj och vi åt mat igen. hehe.
fick typ hur mycket som helst även fast jag inte önskade mig ett skit.
Så denna julafton gick den med.

Sen blev det juldagen. såg fram emot det jätte mycket. förmodligen lite för mycket för det sög.
Så jag hamnade på bymarken hos H och kollade på film och lite så.

jobbade lite i mellandagarna, åkte även på en rejäl jävla förkylning som jag typ alltid gör efter jul ? årliga förkylningen typ.

va även i stan en dag och slösade alla pengar jag hade fått. köpte skitmycket typ.

Sen blev det nyår. och detta nyår skulle bli as bra tänkte jag. och det blev det, till en viss del iaf.
Började iaf hemma hos mig. jag och goa människor. vi spelade kort och hade oss. Sen drog vi vidare till torpa på ngn randomförfest.
Där sög det så vi åkte hem till alina en sväng och drack vidare.
Sen fick det bli centrum. men det va trevligt. Träffade en och annan rolig prick ;)

Sen va det väl mindre roligt att vakna upp dagen efter.. haha men de va väl, ah roligt sålänge jag inte kommer ihåg någonting. Mindre bra på morgonen sen.

Ahh nu sitter jag här vid min dator som jag just fick igång internet på ;) d ä nice!

Är dööförkyld och har ont i ryggen, vaknade med det igår ? kanske har fått ischias haha! Har ont i magen oxå. och innan när ja vankade så spydde jag ? känns inte bra med tanke på aa...

aa iaf i veckan vet jag inte riktigt vad som händer, ska jobba några dagar som vanligt! Sen blir det stan ngn dag med filmmys och sen måste jag träffa bästa andreas innan han åker tillbaka till skurup. Sen är det även en annan sak som jag måste ta tag i men ah. om inte annat så märks det väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0